tirsdag 8. desember 2009

I dag har jeg øvd på en forestilling jeg skal ha med KT og petter til sommeren. Vi vurderte å ha den nå til juleavslutninga men vi droppa det, mest fordi vi er så late. Vi hadde tenkt oss å spille en sang av Foo Fighters. Sangen var litt for lett synes jeg, og det blir så dårlig når vi må synge; ingen av oss har noen bra sangstemme. Jeg vil heller at vi skal lage oss en medley med alt vi kan som vi kan spille, vi er bare noe flinke til å spille gitar, ikke synge. Skulle vi skrive på nynorsk? Oo

Ingen fortalte meg det, Bjørnar da, jeg kom akkurat inn døra, hvordan skulle jeg vite at blogginnlegget skulle være på nynorsk? Ja ja, jeg gidder ikke skrive om det her nå, så lat er jeg. Nøy deg med dette du ;)

1 kommentar:

  1. Synd at dere ikke framførte på juleavslutninga, men det kommer jo muligheter senere... Joda, dere skulle skrive på nynorsk. Jeg tror vi lærer mye av å bruke sidemålet vårt også når vi blogger. Neste gang husker du det, ikke sant?

    Bjørnar

    SvarSlett